fasting on the outside but stays on the inside

Hej. Orkar egentligen inte ens skriva så trött jag är. Dör nästan. Blev getingstucken igår, ont som fan gjorde det och nu är jag svullen så det ser ut som jag har en jävla fettohand, greeeat. Har trimmat hela dagen idag också, även klippt gräset för första gången i hela mitt liv. De sista timmarna satt vi o solade i gräset och pratade o pratade o pratade i tre timmar. Tiden går ju snabbare så. Måste bara säga att jag är jävligt trött på vissa människor som inte fattar ett jävla skit även om man säger till dom om och om igen... Jag har träningsvärk i mina armar så jag inte ens kan lyfta upp dom ha ha. Men nää nu har min säng väntat på mig alldelles för länge på mig. Så, vi hörs när vi hörs, godnatt.

I love this

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0